2022. október 7., péntek

Újra itt

    Úgy döntöttem, visszatérek ide... Megosztani másokkal is a leírt soraimat. Régebbi és újabb gondolatok ezek, gondosan válogatott, át- és újra átolvasott szavak. Olyan szavak, melyek engem csiszoltak míg őket válogattam. Első sorban magamnak írtam őket. Nekem volt és van szükségem rájuk. Ha másoknak is hasznosnak bizonyulnak, annak csak örülni tudok.

    Lesznek itt képek is, úgy tervezem - régebbi és újabb képek. Mindegyik egy kis darab a világból, mely körbevesz. Mert néha a képek többet mondanak, mint ezer szó akár...

    Hasznos olvasást  kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten biztos karjain hordozva

  “… Én viszlek, Én hordozlak... ” (És 46:4)    Hideg, téli nap van. Az úton csak pár piros, elmosódott fényt látok, ködbe ve...