2023. augusztus 3., csütörtök

Amikor Isten keres

 

    A kertben, az esti csendben lépések közeledtek. És Ádám elrejtőzött, amikor Isten hangját meghallotta.

    A pusztán túl Mózes a juhokat terelgette. S mikor Isten a nevén szólította, ezt válaszolta: “Itt vagyok!”. Mégis, mikor a küldetést hallotta, szabadkozott. Kibúvót keresett.

    Az ifjú Sámuel is hallotta a nevét, éjjel. S így válaszolt a hívó hangnak: “Szólj, mert hallja a Te szolgád!”

    Én vajon mit teszek, amikor Isten keres? Elbújok? Válaszolok, de kitérőket keresek? Vagy gyermeki lelkülettel, szolgaként kész vagyok engedelmeskedni Isten hívó hangjának?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten biztos karjain hordozva

  “… Én viszlek, Én hordozlak... ” (És 46:4)    Hideg, téli nap van. Az úton csak pár piros, elmosódott fényt látok, ködbe ve...