2023. augusztus 24., csütörtök

A kereszt ragyogása

 

Nem rejthető el a hegyen épített város(Mt 5:14)

   A jelzőlámpa pirosra váltott, így megálltam én is a kocsisorban. S szemembe csillant a napsütötte kereszt fénye a templomtoronyról. Így kellene Krisztus fénye továbbragyogjon rólam is – állt elém a gondolat.

    A ragyogás mágnesként vonz. A napszemüveg lencséin keresztül is fogva tart. S bár elfordítom tekintetem, a fény, a ragyogás nem alszik ki. Kísér és vonz továbbra is!

    A kereszt fénye Krisztus ragyogását hordozza s szórja szét ma is. S aki meglátja, nem maradhat érintetlenül. Mások életébe beleragyogni Krisztust – micsoda kihívás, micsoda felelősség! Nem magamra vonni a mellettem élők, mellettem elhaladók tekintetét, hanem Krisztusra mutatni!

    Mikor a lámpa zöldre váltott, továbbmentem én is az utamon. De a ragyogó kereszt fénye jött velem az úton. A templomtorony mögöttem maradt, mégis ragyog előttem a napsütötte kereszt fénye.

    Krisztus ragyogása is így követheti mások útját: ha belőlem az Ő fénye árad minden percben.

    Te kinek a fényét hordozod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten biztos karjain hordozva

  “… Én viszlek, Én hordozlak... ” (És 46:4)    Hideg, téli nap van. Az úton csak pár piros, elmosódott fényt látok, ködbe ve...