2023. március 30., csütörtök

Átültetve az Ő kertjébe

 


Éljetek méltóan ahhoz az elhíváshoz, mellyel elhivattatok(Ef 4:1)

   Az eper-ágyás gyomlálása közben felszínre került egy krókusz-hagyma. Tavaly virágok voltak ezen a helyen, de átültettem őket. Ez a virághagyma itt maradt, egyedül az eper-sorok között.

    S miközben az apró virághagymát átviszem s beültetem a virágágyásba, elém áll egy szó újra meg újra: “átültetve”. Tudom, rólam beszél.

    Átültetve gyomok, tüskék közül, bűnökből kiemelve új életet élhetek. Mert egy kéz, egy átszegzett kéz átültetett az Ő kertjébe. Gondoskodó keze szeretettel új, megfelelő helyet keresett nekem.

    A tavaly átültetett krókusz-hagymák ezen a tavaszon élettel telve voltak. Az új helyen meggyökereztek s kivirágoztak. És a földbe rejtett virághagymából minden évben kivirágzik az élet. Mert a virágágyásban mindegyik hagyma a maga idejében, a maga helyén virágzik. Ott, ahova a Kertész saját gondoskodó, szerető kezével helyezte.

    Én is új életet kezdtem. S mint az átültetett krókusz-hagymák, ott kell virágoznom, ahova Te helyeztél, Istenem. Virágozva meghálálom gondoskodásodat. Hogy engem is átültettél a Te kertedbe!

    Virágzol-e te is az Ő kertjében?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Isten biztos karjain hordozva

  “… Én viszlek, Én hordozlak... ” (És 46:4)    Hideg, téli nap van. Az úton csak pár piros, elmosódott fényt látok, ködbe ve...